Sopimusehdot

Tällä sivulla on kuvattu seuraavat kohdat:

1. Yleistä verkkokaupasta tilaamisesta
2. Toimitustavat
3. Maksutavat
4. Vaihto ja palautus
5. Takuu

 

1. Yleistä verkkokaupasta tilaamisesta

Verkkokaupasta tilaaminen

Voit tutustua tilaamiisi tuotteisiin ja varmistua kaikessa rauhassa, että ne ovat sinulle mieleisiä ja sopivia. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa tai vaihtaa sen 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Hyväksymällä verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot asiakas hyväksyy, että Terveystyyny.fi verkkokauppa lähettää asiakkaalle sähköpostia tai tekstiviestejä tilaukseen liittyvissä asioissa.

Tuotteen toimittaminen

Kun olet jättänyt tilauksesi, se siirtyy käsiteltäväksi päävarastollemme. Kun tuotetta löytyy varastostamme, on toimitusaika 2-5 arkipäivää. Kun tilaus sisältää useampia tuotteita, pyritään varastosta löytyvät tuotteet toimittamaan yhteislähetyksenä. Mikäli tuote on tilapäisesti loppu tai tuotteella on poikkeava toimitusajankohta, toimitetaan tuote jälkitoimituksena.

Tilausrajoitukset

Terveysmaailman verkkokaupasta voivat tehdä ostoksia vain 18-vuotta täyttäneet henkilöt. Toimitamme tuotteita vain Suomeen.

Ylivoimainen este

Terveystyyny.fi verkkokauppa ei vastaa viivästyksistä ja vahingoista, jotka johtuvat sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota se ei ole kohtuudella voinut ennakoida. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan mm. työtaistelutoimenpiteet, henkilökunnan sairastuminen, tuonti- ja vientikiellot sekä häiriöt kuljetuksissa. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kohtuullisen ajan, on sekä Terveystyyny.fi verkkokaupalla että asiakkaalla oikeus purkaa tilaukset ilman vahingonkorvaus- tai viivästysseuraamuksia.

Ehtojen muuttaminen

Terveystyyny.fi verkkokauppa voi muuttaa tilaus- ja toimitusehtoja esimerkiksi lakimuutosten vuoksi. Viimeisimmät tiedot muutoksista löytyvät tilaus- ja toimitusehdoista.

2. Toimitustavat

Terveystyyny.fi käyttää verkkokaupassa Matkahuollon lähetyspalveluita. Valittavissa on kaksi toimitustapaa:

Nouto lähimmästä Matkahuollon pisteestä

Toimitamme tilauksen sinua lähinnä olevaan Matkahuollon jakeluverkoston toimipisteeseen, joita ovat mm. Matkahuollon Pakettipisteet, K-Marketit, R-kioskit ja Tokmannit. Matkahuolto lähettää saapumisilmoituksen tekstiviestitse ilmoittamaasi matkapuhelinnumeroon. Toimituskulut 5,90 euroa per tilaus (sis. alv 24%).

Kotiinkuljetus

Paketti toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen. Matkahuolto ottaa yhteyttä toimitusta edeltävänä päivänä toimitusajankohdan sopimiseksi. Toimituskulut 9,90 euroa per tilaus (sis. alv 24%).

3. Maksutavat

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat: lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit. Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli teillä on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu.

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä.

Verkkokaupassamme voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Klarna lasku, Klarna erämaksu, Nordea, Osuuspankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Danske Bank, S-Pankki sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Klarna Checkout sivuston kautta.

Katso Klarnan tarkemmat ehdot tästä:
https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/45019/fi_fi/checkout

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron, Amex tai MasterCard-korteilla, Suomen Terveysmaailma Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Klarna.

Klarna toimii Visa, Visa Electron, Amex tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Klarnan välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Klarna on myös maksun saaja.

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Klarna yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Klarna ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

4. Vaihto ja palautus

Meille on hyvin tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Sinulla on 14 päivää aikaa tutustua verkkokaupan kautta tilattuihin tuotteisiin ja tehdä ostopäätös. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit vaihtaa tai palauttaa sen 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Terveystyyny.fi pidättää oikeuden periä kustannukset asiakkaalta, jos asiakaspalautus on tehty aiheetta tai sopimusehtojen vastaisesti. Asiakkaalta peritään käsittely- ja postituskulut.

Terveystyyny.fi verkkokauppa ei ole vastuussa huolimattomasti ja sopimusehtojen vastaisesti pakattujen palautusten vahingoittumisesta. Asiakkaan puolelta tulleesta virheestä aiheutuneet kustannukset peritään asiakkaalta.

Asiakas on velvollinen säilyttämään palautusasiakirjoista tarvittavat kopiot, sillä nämä ovat ainoa keino todistaa asiakaspalautuksen lähetys.

Palauttaessasi tuotteen toimi seuraavien ohjeiden mukaisesti:

 
  1. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa. Muista palauttaa kaikki tuotteen mukana tulleet osat, myös käyttöohjeet. Huomaa, että hygieniatuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen.
  2. Täytä palautusilmoitus ja liitä se palautettavan tuotteen mukaan. Muista ilmoittaa pankkitilinumerosi, jotta voimme palauttaa rahat tilillesi. Muita liittää mukaan myös kuittikopio.
  3. Palautettavat tuotteet tulee lähettää ilmaisella asiakaspalautuksella alla olevaan osoitteeseen.

    ASIAKASPALAUTUS 9513009
    Suomen Terveysmaailma Oy
    Teollisuustie 2
    32700 Huittinen

5. Takuu

Jos ostamasi tuote on viallinen tai tuotteeseen tulee vika takuuaikana, korjaamme tuotteen tai tarpeen mukaan vaihdamme sen uuteen.

Terveystyyny.fi verkkokauppa pidättää oikeuden todentaa tuotteissa ilmoitetut virheet. Tähän on varattava aina 3-5 arkipäivää. Huoltoaika-arvio huoltoprosessissa on 10-15 arkipäivää.

Aiheettoman huoltokäynnin kustannukset kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta, jos tuote on toimitettu selvästi aiheetta takuuhuoltoon. Terveystyyny.fi verkkokauppa ei ole vastuussa ostajan toimista aiheutuneista vahingoista. Oikeus tuotteessa olevan vian luonteen ja laadun tarkastamiseen säilyy Terveystyyny.fi verkkokaupalla myös kaupan perumisen yhteydessä. Aiheettoman huollon kuluina peritään mahdolliset huoltoyhtiön kulut, Terveystyyny.fi verkkokaupan käsittelykulut ja logistiset kustannukset.

Mikäli haluat lisätietoa takuusta ja/tai tuotteen palauttamisesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme:

09-4241 1200
asiakaspalvelu(at)terveysmaailma.fi

Avoinna arkisin klo 8-16.