UNESTA

TYYNYN
TEHTÄVÄ

Aamulla tulisi herätä virkeänä ja rentoutuneena – iästä huolimatta. Kankea keho ja niskasäryt viestivät huonosta nukkumisergonomiasta.  Tyynyn tärkein tehtävä on tukea päätä siten, että niska lepää luonnollisessa asennossa ja hartiat pysyvät rentoina. Silloin lihakset voivat hyvin ja happi kulkee. Mitä rentoutuneempi keho, sitä laaduukkampi uni ja palautuminen.

suosikkityyny

MINUN TYYNYNI

Tyytyväisyystutkimukseemme osallistui 426 käyttäjää, kiitos teille! Vastanneista 93,7% antoi terveystyynylle erittäin hyvän tai hyvän arvostelun. 

Suurinta kiitosta sai yksilöllinen säädettävyys, niska- ja hartiakipujen vähentyminen sekä parantunut unen laatu.

Lisäksi terveystyyny sai paljon kiitosta kestävyydestä sekä pesu-ominaisuuksistaan.

Katso videolta miltä tyyny tuntuu ja miten se pestään!

JUURI NYT
riittävästi unta

Näin nukut riittävästi

Ajoissa sänkyyn Usein kuvittelemme saavamme tarpeeksi unta, mutta todellisuudessa yöt saattavat olla lyhyempiä. Emme ehkä laske mukaan nukahtamiseen käytettyä aikaa tai sitä ylimääräistä jaksoa suosikkisarjastamme, jota

Lue Lisää »
vanhat herätyskellot

Kuinka paljon pitäisi nukkua?

Nukumme yhä vähemmän ja se vaikuttaa olotilaan ja tehokkuuteen. Jos iltapäivällä väsyttää, nukahtaminen on nopeaa iltaisin tai on vaikea nousta aamuisin, on todennäköistä, ettei ole nukkunut

Lue Lisää »